فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــــرمانــــــــــده مـــــــن
فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــــرمانــــــــــده مـــــــن

وصیت آسمانی

 محسن نائینی

وصیتنامه شهید 

بسم رب شهدا و الصدیقین 

 

 ان الله اشترى من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فى سبیل الله فیقتلون و یقتلون. 

 

 عروسى من در جبهه و عروس من شهادت است. صداى غرش گلوله توپ و خمپاره عقد ما را خواهند خواند. و با پوششى از خون گرم و سرخ، خود را براى معشوقم (الله تعالى جل جلاله) بزک خواهم کرد. در غلغله شادى مسلسلها و بارش نقل سرب در حجله سنگر، عروس شهادت را به آغوش خواهم کشید و در همهمه تشیع کنندگان پیکرم که اتومبیل تابوتم گلباران مى‌شود ، مشتهاى گره کرده با تکبیر مرا تا منزلکه عشق بدرقه خواهند کرد. عروس من شهادت است و نام فرزندم آزادى و من از همینجا فرزندم آزادى را به شما مى‌سپارم، از آن حفاظت کنید . نباشید از آن کسانى که: فذالک الذى یدع الیتیم. اول سلام بر روح الله ابر مرد تاریخ، رهبر سازش‌ناپذیر قرن، نایب به حق امام زمان (عج) خمینى بت شکن، دوم سلام بر پدر بزرگوارم که اسطوره مقاومت است و سوم سلام بر مادر مهربان و دلسوزم که اگر جنازه پسرش را به دستش دهند، خود با کمال رضایت و سپاس و شکر بر قبر میگذارد و سلام آخر بر دوستان و خویشاوندان که پیرو ولایت فقیه هستند و سلام گرم و دلپذیرم بر خواهران و برادرانى که تهمت و فحش را در راه اسلام خوردند و چنان بهشتى و فاطمه مقاومت کردند تا پوزه شایعه سازان، آن منافقان زیرک وآن احمقهاى زاهد را بخاک مالیدند. در خاتمه از کسانیکهجنازه مرا تشییع کردند مى‌خواهم که مرا ببخشید. در حق همه شما کوتاهى کردم ولکن اگر خلاف کردم از خداوندطلب آمرزش مى‌خواهم. اگر خلاف نکردم و مورد تهمت قرار گرفتم براى کسانى که به بنده حقیر و ذلیل خدا، تهمت زدند طلب بخشش مى‌خواهم لذا از سخن بیهوده بگریزید. و من به برادران همسنگر وصیت مى‌کنم که جنازه مرا بر روى دست گرفته و تا آخرین نقطه قبرستان دفن کنید. والسلام علیکم و رحمک الله و برکاته ذلیل‌ترین و ضعیف‌ترین و کوچکترین بنده خدا محسن نائینى

نظرات 3 + ارسال نظر
bita شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.wmpo.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید . وبلاگ خبری خوبی دارم. لطفا من را با اسم اخبار مهم ایران لینک کنید.

آره وبلاگ خبری بدی نیست .
لطفا منو با اسم شهید محسن نائینی لینک کن .

bita شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.wmpo.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید . وبلاگ خبری خوبی دارم. لطفا من را با اسم اخبار مهم ایران لینک کنید.

احمد یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http:// www.shahinshahr61.blogsky.com

یاد شهدا در دل ما زنده هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد