فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــــرمانــــــــــده مـــــــن
فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــرمانــــــــده مـــــن...«شهید محسن نائینی فرد»

فــــــــــــــــــرمانــــــــــده مـــــــن

اعزام

 

                                          محسن نائینی 

 

اعزام  

چندین بار به  جبهه های غرب  وجنوب اعزام شد ؛ صالح آباد غرب ؛سوسنگرد ؛سرپل وخرمشهر وآبادان و... ؛ جز مناطقی بودند که بوی او را استشمام کردند و در اولین اعزام از ناحیه ی پا مجروح گردید  .

نظرات 2 + ارسال نظر
فافا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

سلام
فافا هستم[نیشخند][زبان]
یکی نیست بگه خب باش به من چه[خنده]
بگذریم
وبلاگ من تو بلاگ اسپاته واسه همین مثل شما نیست که وقتی به روز میشه مشخص بشه[گریه]
بلاگ اسپات سیتم جهانیه.یعنی رقابت هم جهانیه
وبلاگ من مرجع عکس امو(البته هر عکس هم بخوای توش هست)[خونسرد]
به خدا جدی میگم:(تو اول ببین اگر بدت اومد)
اگر خواستی لینکم کنی منو با اسم
فافا(emo pix)
لینکم کن و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم[لبخند]
لینک من چند تا حرف بیشتر جا نمیخواد ولی هیمن لینک کردن تو میتونه وبلاگی رو بالا بیاره که ماله ایرانه[بوسه]
www.seeemo.blogspot.com

فافا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

سلام
فافا هستم[نیشخند][زبان]
یکی نیست بگه خب باش به من چه[خنده]
بگذریم
وبلاگ من تو بلاگ اسپاته واسه همین مثل شما نیست که وقتی به روز میشه مشخص بشه[گریه]
بلاگ اسپات سیتم جهانیه.یعنی رقابت هم جهانیه
وبلاگ من مرجع عکس امو(البته هر عکس هم بخوای توش هست)[خونسرد]
به خدا جدی میگم:(تو اول ببین اگر بدت اومد)
اگر خواستی لینکم کنی منو با اسم
فافا(emo pix)
لینکم کن و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم[لبخند]
لینک من چند تا حرف بیشتر جا نمیخواد ولی هیمن لینک کردن تو میتونه وبلاگی رو بالا بیاره که ماله ایرانه[بوسه]
www.seeemo.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد